Posté(e) le 9 février 201313 a comment_276285 Question au forum. Pourriez-vous considèrent le fait d'avoir une section parlante international/anglaise. OL a beaucoup de fans de foriegn Cela pourrait être un bien pour introduire le 'Légion Etrangère' au forum Signaler
Posté(e) le 12 février 201313 a comment_276404 Hi Thanks for your mail. We're disccussing about that in administrato's part. We'll keep you in touch ! Anyway, welcome !!! "Ludo, je l'aime, je l'aime tout court, c'est le symbole d'une passion, c'est de l'amour, l'amour d'un joueur, l'amour du foot." Citation Indy a toujours de bonnes idées => merci, je retiens et je la ressortirai !!! Signaler
Posté(e) le 21 novembre 201411 a Auteur comment_294443 Hi Thanks for your mail. We're disccussing about that in administrato's part. We'll keep you in touch ! Anyway, welcome !!! Salut Avez-vous eu plus de pensées sur une section internationale anglais ? Signaler
Posté(e) le 21 novembre 201411 a comment_294444 Not only foreigners could be interested. My English is currently rusting and I'd welcome a forum part where I can discuss about OL in a foreign language. And it would be a great opportunity for me (and some others I guess) to learn technical football words in English (I know, a corner is still a corner, but describing Gourcuff different injuries in English is beyond my current skills.) Le Google Agenda dynamique de l'OL téléchargement Signaler
Posté(e) le 21 novembre 201411 a comment_294446 Salut Avez-vous eu plus de pensées sur une section internationale anglais ? Very nice avatar --Diab0Lo-- ? What else ? Tss Tss Tss Tss Signaler
Posté(e) le 22 novembre 201411 a Auteur comment_294464 Not only foreigners could be interested. My English is currently rusting and I'd welcome a forum part where I can discuss about OL in a foreign language. And it would be a great opportunity for me (and some others I guess) to learn technical football words in English (I know, a corner is still a corner, but describing Gourcuff different injuries in English is beyond my current skills.) Describing Gourcuffs injuries is also beyond my skills,he could get injured playing Subbuteo Signaler
Posté(e) le 24 novembre 201411 a comment_294534 Describing Gourcuffs injuries is also beyond my skills,he could get injured playing Subbuteo :lol5: Signaler
Posté(e) le 24 novembre 201411 a comment_294535 We don't have an international section yet, but feel free to post in english anywhere on this forum HexaGones, you'll find some guys ready to answer to / discuss with you Signaler
Posté(e) le 24 novembre 201411 a comment_294540 pourquoi tout le monde répond à Scots en anglais alors qu'il a fait l'effort d'écrire en français ? re-bienvenue en tout cas ! Signaler
Posté(e) le 24 novembre 201411 a comment_294548 parce qu'il a ouvert le thread pour demander justement de pouvoir parler en anglais Signaler
Posté(e) le 24 novembre 201411 a Auteur comment_294553 pourquoi tout le monde répond à Scots en anglais alors qu'il a fait l'effort d'écrire en français ? re-bienvenue en tout cas ! Je suis heureux pour les reponses dans les deux langues , il me permettra de pratiquer mon francais , comme il ne est pas bon please feel free to answer in both languages as it helps my poor French. It also lets me know that you understood my post. Signaler